24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Kocham tą piosenkę! Posłuchajcie ;)
 
I jest ten obiecany świąteczny post. ^^ Porobiłam parę zdjęć w nieco świątecznym klimacie.
Nie są idealne, gdyż ponieważ moja modelka miała chyba jakieś zaburzenia równowagi,
bo nie umiała ustać w miejscu. Wczoraj około północy uszyłam dwie poduszeczki dla Lilki.
Jakoś najlepiej mi się szyje w nocy ;)
Dzisiaj Wigilia! Jakoś jeszcze tego nie czuję. Wydaje mi się, że będzie dopiero za parę dni.
A teraz paczajcie na zdjęcia.
 
Na koniku, ale już nie bujanym.


 


Nafochana wata cukrowa. I jak tu nie dodać tego zdjęcia? ;)

Jej baletki.
 
Teraz złożę wam życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia!
 
Gdy pierwsza gwiazda na niebie zabłyśnie
i wszystkie potrawy na stół już się wciśnie,
siadając do stołu, kolędy śpiewając,
wielki uśmiech na twarzy mając,
łamiemy opłatki, prezenty otwieramy,
a w sercu wielką radość mamy.
Piękne są te świąteczne dni,
Wesołych Świąt życzę Ci!
 
Wierszyk sama napisałam na religii. Jestem z niego dumna. Oprócz życzeń z wierszyka
życzę Wam wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
Żebyście spędzili je z rodziną czy w gronie bliskich przyjaciół, jak chcecie.
Niech spełnią się wszystkie wasze marzenia, nie tylko lalkowe.
I ogólnie życzę wszystkim
WESOŁYCH ŚWIĄT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.