15 grudnia 2012

Konkurs Świąteczny u Pasteli

Wiem, że już dawno mnie nie było, lecz niestety zawsze jak wracam do domu, to ciemno już jest, albo wracam, jem obiad, szybko lecę na zajęcia dodatkowe i jak z nich wracam to jest ciemno, więc nie mam kiedy zrobić zdjęć. Dzisiaj tak samo. Od rana nie było mnie w domu, a jak wróciłam, to wiecie co - było ciemno. Wiem, już o tym pisałam, ale napiszę jeszcze raz, żebyście wiedzieli, że jak długo nie ma postów, to nie mam jak robić zdjęć. Wybaczcie. Muszę zacząć robić zdjęcia na zapas. Ale obiecuję, że jutro będzie post, obiecuję! Nie będę was tym już zanudzać. Przybyłam tu tylko po to, aby napisać, że biorę udział w Konkursie Świątecznym u Pasteli. Tu LINK, a tu banner:


Jeszcze raz przepraszam. Ale się rozpisałam. ;) To do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.