31 grudnia 2012

Małe podsumowanie miesiąca

Za niecałe 8 godzin będziemy świętować Nowy Rok! I choć Lilly jest u mnie dopiero miesiąc i jeden dzień, zrobię małe podsumowanie tego miesiąca.

Jedno z pierwszych zdjęć, jakie jej zrobiłam zaraz po odpakowaniu, w oryginalnym stroju.

Jedno z pierwszych fotostory i ubranka, które sama jej uszyłam.

Jej zwierzak - Puszek (Pan Kot).

Nowe obitsu!

Świąteczna sesja przy choince też była.

Moje ulubione zdjęcie.

Nie mam za bardzo czego podsumowywać. Zdjęcia się nie zmieniły, nie widzę poprawy. Szyję może jedynie trochę lepiej. Na 2013 nie planuję zakupu kolejnej lalki, jak na razie jedna mi wystarczy. Nie żałuję ani grosza wydanego na Lilly, uwielbiam ją.

Moje postanowienia noworoczne:
-schudnąć (znowu to planuję)
-zacząć się uczyć
-robić lepsze zdjęcia
-postarać się lepiej szyć
-nie siedzieć tyle na komputerze

A wy jakie macie postanowienia noworoczne. Napiszcie w komentarzu. Nie macie postanowień - LIKE. Dobra, za dużo facebooka.

Życzę wam szczęśliwego Nowego Roku! 
Niech nadchodzący rok będzie lepszy i o wiele bardziej lalkowy niż ten.

I jeszcze "Ona tańczy dla mnie" na rozgrzewkę przed Nowym Rokiem.
"Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie!"
Cały czas chodzi mi to po głowie.

Do siego roku!

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem Twoje zdjęcia nieco się poprawiły ^^
    Życzę Wam szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, ale ta dal ma duużo włosków :O Kurde, kawał wiga XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Lili to bardzo ładna Dal w przyszłości też zamierzam sobie kupić Dala :3
    ale na razie doprowadzę moją pullip do ładu :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.