1 listopada 2012

Hej! =)

Na początku napiszę, że ten blog poświęcony będzie laleczkom Dal, Pullip, Isul, itd, ale w szczególności Dal. I chociaż moja pierwsza lalka jest dopiero w drodze, to teraz postanowiłam zacząć pisać bloga, ale o tym w następnym poście. A teraz trochę o mnie. Nazywam się Julia i obecnie mam 13 lat. I wiem, że teraz sobie pewnie pomyślicie "Oooo... ona jest jeszcze za młoda na lalki kolekcjonerskie, bo one są dopiero od 15 roku życia." czy coś takiego, ale zapewniam was, jestem odpowiedzialna i nie po to zamówiłam sobie Dal, żeby bawić się nią w dom, rzucać o ścianę, itp. Tylko po to, bo interesuję się modą, lubię robić zdjęcia i szyć, a taka lalka idealnie nadaje się na modelkę. A więc mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną długo i życzę miłego spędzenia czasu czytając moje wypociny. =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.