17 czerwca 2013

Miniaturki i Tag Wszechtagów

Ostatni post był 8 dni temu, ale przez to, że w tamtym tygodniu pisac nie mogłam, gdyż miałam próby do gali, a w łikend też czasu nie miałam. Nie obiecuję też, że w tym tygodniu jeszcze pojawi się post, bo muszę poprawic parę tam przedmiotów, żeby miec pasek. Nie będzie czerwonego paska, nie będzie remontu pokoju ;-;

Dzisiaj przyszły rzeczy, które zamówiłam ze Sklepiku Dla Was. Na początku chciałam kupic re-menty Rilakkuma, ale stwierdziłam, że za tę cenę kupię więcej innych rzeczy. Czekam na jeszcze jedną paczkę, a w niej będzie COŚ. Będzie to COŚ nielalkowego, ale na blogu COSIA pokażę :)

Więc zapraszam! ^^




Zamówiłam kokardki, więc niedługo zobaczycie mnóstwo przesłodzonych sesji z kokardkami *.*

Oprócz kokardek są: trzy słoiczki, butelka Coca-Coli, dwie szklanki, kubek, trzy talerze, dwie filiżanki, koszyk, słomki oraz sztucce. 
Modelinowe rzeczy na zdjęciu made by me.

Czyżby szykował się piknik?

W koszyku jest słoiczek z ...

... owocami! Trzeba zdrowo się odżywiac ;D

Zostałam nominowana do Tagu Wszechtagów przez Jelonka i Mounty.

Pytania od Jelonka:

1. Komputer czy telewizja? Dlaczego akurat to?

Chyba komputer, gdyż na telewizorze nie ma takich możliwości jak na komputerze. No i na kompie też można oglądac filmy xD

2. Jakie są twoje ulubione kolory?

Najbardziej lubię kolor niebieski, ale również biały i miętowy. Podobają mi się też pastelowe kolory.

3. Masz jakieś zwierzątko? Jak tak to jakie, i jak się nazywa?

Miałam chomika, którego nawet pokazywałam na blogu, ale niestety mi zdechł dzień przed moimi urodzinami [*] Był to już mój 6 chomik, ale następnego nie chcę kupowac.

4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Mam wiele ulubionych piosenek, ale chyba najbardziej lubię tę:


Ze "Zmierzchu" ♥

tę:

i tę:

i oczywiście tę:

no i jeszcze tę:

5. Jaki masz model aparatu?

Cyfrówkę Casio Exilim EX-Z33

6. Jaka jest twoja ulubiona manga oraz anime?

Nie czytałam żadnej mangi, a zaczęłam oglądac "Death Note", ale nie skończyłam.

7. Jadłaś kiedyś coś azjatyckiego? Jeśli tak to co?

Jadłam kiedyś sushi, ale niezbyt mi zasmakowało. Pewnie też wiele innych potraw, ale albo już nie pamiętam co, albo nie wiedziałam, że to było azjatyckie jedzenie :P Bardzo chciałabym kiedyż spróbowac azjatyckich słodyczy ^.^

Pytania od Mounty:

1. Wolisz książki czy filmy?

Oczywiście, że wolę książki, ale filmy tez bardzo lubię. Kocham książki i nigdy nie przestanę ♥ Bardzo lubię też najpierw obejrzec film na podstawie książki, np. "Harry Potter", potem przeczytac książkę, no i znów obejrzec film. Widzę różnice między nimi oraz czytając książkę lubię sobie wyobrażac aktorów grających w filmie odgrywających sceny w książce w mojej głowie.

2. Najlepszy film, który w najbliższym czasie obejrzałaś?

Zdecydowanie saga "Zmierzch". Jestem w tych filmach (książkach zresztą też) zakochana ♥

3. Czy wierzysz w pech?

Wierzę w pech, jak również w szczęście.

4. Jaki był najlepszy dzień w Twoim życiu?

Trudne pytanie. Miałam wiele szczęśliwych dni, ale nie potrafię wybrac, który z nich był najszczęśliwszy.

5. Powiedziałaś kiedyś coś, czego wolałabyś nie mówic?

Och, wiele rzeczy powiedziałam. Szkoda, że nie można cofnąc czasu...

6. Masz wrogów, którzy nie lubią Cię bez powodów?

Pewnie tak. Są ludzie, który może udają moich znajomych, a tak naprawdę obrabiają mi diupę za moimi plecami -,-

7. Jakie było ostatnie zdanie, które wypowiedziałaś?

Nie wiem czy to się liczy, ale mlaskałam jedząc ciastko :3


Moje pytania:
1. Ulubiony smak mydła?
2. Czy lubisz swoją klasę i szkołę?
3. Kim chcesz zostac w przyszłości?
4. Ulubiona książka?
5. Kino czy teatr? Dlaczego?
6. Gdzie chciałabyś pojachac?
7. Załóżmy, że spotykasz człowiek, który wie wszystko. O co byś się go zapytała?

Nominuję:
3. Białą Różę

PS. Kod do Instagrama 

8 komentarzy:

  1. Też lubię "Eyes on fire"
    Założyłam się nawet z koleżnaką, że będę jej cały czas słuchać i mi się nigdy nie znudzi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze świetne te miniaturki! Też muszę sobie takie kupić :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pytania,sama chciałabym na nie odpowiadać ^^
    A kokardki super!Już czekam na te sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedzi na pytania :D a miniaturki urocze ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są te miniaturki...słoiczek najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miniaturki są prześliczne *-*
    A Twoja Lilly jak zwykle boska :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominkę ♥
    A miniaturki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję z nominację :3 Śliczne miniaturki

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.