6 marca 2013

Zmiany

Hello!

Wczoraj zmieniłam szampon z Garnier na Timotei (!)
I postanowiłam, że zmienię coś jeszcze, czyli wygląd, nazwę bloga i mój nick.

Wygląd z niebiesko-białego na biało-różowy.
Nazwę z Neverland na Cherry Blossom.
Nick z Unicorn ♥ na Cherry.

I można powiedziec, że teraz wszystko jest wiśniowe.
Nawet czcionka, którą ten post jest napisany (Cherry Cream Soda).

Teraz jakoś bardziej mi się podoba. Jest delikatniejszy i bardziej dziewczęcy (?)

A czy Wam się podoba?
Proszę Was o szczere wyrażenie swojej opinii.
Dziękuję ^^

12 komentarzy:

  1. Teraz jest tak profesjonalnie mnie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się.Lubię motywy z kwitnącą wiśnią 83

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Gratuluje zmiany szamponu ^^ Teraz twoje włosy będą piękne i pachnące :D (lol...XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! super wygląd! Możesz też zmienić tą ikonkę twojego bloga,na wisienkę ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko git, tylko jakbyś ten kolor użytkowników zmieniła na jakiś widoczniejszy różowy, to byłoby lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam na trochę ciemniejszy. Ten różowy jest chyba bardziej widoczny. ;)

      Usuń
  6. podoba się,jest dobrze. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. Jest teraz taki, hmm...jedyny w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, a ciąg dalszy przed chwilą opublikowałam. :3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.