12 marca 2013

Dwa zdjęcia na biurku

Ten tytuł jest tak genialny, że aż zbyt genialny.
"Dwa zdjęcia na biurku".
Przesłanie tego tytułu jeszcze jest do końca wyjaśnione, obecnie pracują nad tym naukowcy.



Zdjęcia jakie takie.
Lalka siedząca w siadzie żabkarskim patrząca w stronę aparatu.
Oryginalne.

Pierwsze jest na moim fejsbóku, a właśnie jeszcze nie podałam strony do niego.
Mój lalkowy fb.

Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, że bluza się spodobała ;)

Żegnam!
Pa! ^^

13 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia *o* zakochana jestem w tym 1 :333. Mieszkasz w katowicach może, albo blisko nich? >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tego światła, ja nie mam wcale, nawet przy oknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjątka *_* u mnie też ze światłem krucho :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Twa Lili jest taka piękna i za razem zacna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no extra! Niec dodać nic ująć... Robisz coraz lepsze fotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjątka *-*, twoja Lily jest cudna, a te jej oczka.. obłędne ;)))
    Ps. dzięki za dodanie się do obserwatorów na moim blogu <333

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem jedną z tych naukowców hehhe żartuje fajne zdjątka ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.