4 stycznia 2013

Nowy adres bloga!

Uwaga!
Zmieniłam adres bloga na www.jula-dolls.blogspot.com.
 
Planuję niedługo zmienić też wygląd bloga na "bardziej delikatny". Ten mi się podoba, bo kocham tęczę, ogólnie uwielbiam wszytsko (prawie) co kolorowe. Ale ten mi się trochę znudził, planuję zrobić coś bardziej ambitnego, jakiś nagłówek. Pożyjemy, zobaczymy. ;)
 
Nie wiem, czy wiecie, ale leci "Władca Pierścieni" na TVN'ie. Więc lecę!

PS: Bardzo się cieszę, bo mam już 10 obserwatorów i 50 komentarzy (!).
Dziękuję Wam! Mam nadzieję, że liczba się powiększy. :D

1 komentarz:

  1. Próbowałam zrobić to samo co Ty planujesz i...zrobiłam, ale na krótko ;) Po dwóch dniach mój nowy wygląd strony zupełnie przestał mi się podobać i wróciłam do starego ;) Następną próbę planuję, jak będę miała jakiś konkretny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.