17 lipca 2014

Kilka słów o Charley

Hej! ;)
Postanowiłam, że jeszcze dokładnie się zastanowię nad sprzedaniem Charley, na razie nie będę wstawiać "oficjalnego" posta z informacją o cenie, itp. 
Ubrałam moją małą najpiękniej jak to było możliwe i jak spojrzała na mnie tymi jej żółtymi oczkami, które same za siebie mówiły "nie sprzedawaj mnie", pomyślałam, że jeszcze kurczę się muszę zastanowić. Wzięłam aparat i zrobiłam kilka prostych zdjęć na biurku, które jednak podobają mi się. Jeszcze się poczekam ze sprzedażą. 















15 komentarzy:

  1. Super, że pomyślisz - Charley jest cudna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że na razie Charley u Ciebie zostaje! <3 Ubrałaś ja naprawdę ślicznie, a zdjęcia wyszły przeuroczo. Mam nadzieję, że trafi się jakiś meet na którym będę mogła ją zobaczyć na żywo :3. I widzę Lanę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyśl i to głęboko, bardzo cię proszę. :) Charley to świetna modelka. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna.
    Mam nadzieję, że jej nie sprzedasz, ale będziesz robić jej zdjęcia. Bo smutno jak wstawiasz posta 1 na miesiąc >.< Ona naprawdę jest genialna!

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest naprawdę świetną lalką i szkoda tak wysłać ją w świat. Cieszę się, że jeszcze się nad nią zastanowisz. :) Ubrałaś ją rzeczywiście fajnie, tak patriotycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ChaRley jrst śliczna, ospbiście uwielbiam ten model?
    Świetnie jej w czerwonym kolorku :D
    Mam nadzije, ze jej nie sprzedasz :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy zobaczyłam tytuł to myślałam, że sprzedajesz Charley... a tu taka miła niespodzianka :) Bardzo się cieszę, że jak na razie Charley u ciebie zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ależ mnie ta wiadomość ucieszyła! No przecież uwielbiam tę Panienkę, no.
    Tak jak mówiłam, decyzja należy do Ciebie, ale czasami niektóre rzeczy trzeba przeczekać i przemyśleć kilka razy, żeby dojść do zupełnie innych wniosków c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Taak, na to liczyłam :) Charkey jest za piękna i wu gie el, żeby sie z nią rozstawać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charley oczywiście miało być, literówka :)

      Usuń
  11. Świetnie, że Charley na razie zostaje, to urocza modelka ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że Charley u Ciebie zostanie ;) Bardzo miło ją tu oglądać. Poza tym nie byłoby mi przykro, gdybym mogła zobaczyć ją na jakimś meecie :D
    Świetne zdjęcia, podobają mi się, mimo, że to zdjęcia na biurku. Naprawdę mają w sobie ,,to coś''!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda by było gdybyś ją sprzedała... Fajnie się tu komponowała, myślę, że tu pasuje, i nie wyobrażam jej sobie nigdzie indziej :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.