20 lutego 2013

Kolejna nominacja ;)

Tym razem zostałam nominowana do Liebster Award przez Czarną Owcę.

1. Ile masz lat?

Obecnie 13, w czerwcu będę miec 14.

2. W jakim mieście mieszkasz?

obok Raciborza (woj. Śląskie)

3. Ulubiony blog, bloggerka?


4. Jaki sklep internetowy poleciłabyś, gdybym chciała kupic np. chipy?

Chyba e-bay lub Pullip Style, a jeśli polski to Pullip Family.

5. Twoja lalka/lalki są używane czy zupełnie nowe?

Lilly jest nowa ;)

6. Jaki model najbardziej ci się podoba (oprócz modeli swoich lalek)?

Pullip Nanette ♥

7. Jaki masz telefon?

Samsung Wave 533

8. Pullip vs Dal?

Trudno powiedziec...

9. Taeyang vs Isul?

Isul ;)

10. Wolałabyś dostac Byula Paulia czy Dala Milch?

Mam Milch, więc wolę Paulia dostac, niż miec drugą Milch :D

11. Mogę cię ugrysc?

nieee xD


Nikogo nie nominuję, kto chce niech odpowie na pytania, które są w poście Liebster Award.

EDIT: Zostałam nominowana kolejny raz. Teraz przez blogerkę.
Nie chciałam tworzyc kolejnego posta, więc piszę w tym.

1. Lubisz prowadzic bloga?

Tak ;)

2. Jeśli byś wybierała to pullip czy dal?

Trudno powiedziec, i to i to

3. Ulubiona pora roku?

Lato *.*

4. Jaka lalka: buntownicza czy słodka?

Słodka

5. Najbardziej lubiana klasa (w podstawówce)?

Nie rozumiem pytania. Jeśli chodzi w jakiej klasie w podstawówce najbardzie mi się podobało, to w VI

6. Chciałabyś miec Blythe?

Może. Niezbyt mnie przekonują te ich świecące twarze i okrągłe oczy.

7. Posiadasz Monster High (jeśli tak to jaką)?

Nie xD

8. Ulubiony pluszak?

Pluszowa małpka ;)

9. Ulubione zajęcie?

Taniec, rysowanie, fotografowanie, oglądanie telewizji, siedzenie na komputerze, blogowanie.

10. Twoja wymarzona lalka?

Pullip Nanette ♥

11. Fajne pytania? ;)

Nooo...


EDIT 2: Kolejny raz zostałam nominowana, tym razem przez Nekane-doll.

1. Pullip vs Dal

Trudno powiedziec, i to, i to xP

2. Lubisz oglądac anime?

Ostatnio zaczęłam oglądac moje pierwsze - Death Note.

3. Lubisz rysowac?

Tak, bardzo

4. Czy uważasz, że Tangkou też zasługują na uwagę?

Na pewno zasługują, ale jakoś mi się te lalki nie podobają.

5. Czy zrobiłaś kiedyś coś tak głupiego, że masz z tego bekę aż do dziś?

Taaa, i to nie raz. Ale to jest za głupie, żeby tak o tym pisac.

6. Ulubiona buźka?

Chyba " ;) "

7. O czym teraz myślisz?

O odpowiedziach, o blogu i o wielu innych rzeczach...

8. Lubisz mojego bloga?

Tak ;)


EDIT 3: Przez PysSie.

1. Pullip czy Dal?

Po równo :3

2. Ulubione zwierzę?

Pies, małpa, chomik, sowa ;)

3. Jakie masz plany związane z kolekcją twoich lalek?

Następną lalkę kupię może w rocznicę mojego bloga. Chcę się najpierw porządnie nauczyc szyc, żeby potem bez problemu szyc jej ubranka :)

4. Ulubiony kolor?

Niebieski ♥

5. Czy sądzisz, że mogłabyś zamienic twoją lalkę na inną?

Nieee, kocham moją Lilly i przyzwyczaiłam się do niej. Nie oddałabym jej nigdy.

6. Lubisz placki?

Taaa...

7. Czy lubisz pisac notki na blogu?

A kto nie lubi? Jasne, że lubię!

8. Co byś zmieniła w wyglądzie twojej lalki?

Może kiedyś zmienię wiga na blond albo na jasnoróżowy *.*

9. Lubisz ciasteczka?

Kocham ♥

10. Ile chciałabyś sobie jeszcze zakupic lalek?

Najwyżej 5, nie więcej. Ale nie wiadomo czy wystarczy funduszy xD

11. Lubisz sernik?

Mniam!


Edit 4: Przez sandrę1405.

1. Jak dowiedziałaś się o lalkach pullip?

Na początku dowiedziałam się o Blythe w gazecie mojej mamy. A później Google poszło w ruch i znalazłam też Pullip ;)

2. Co twoi znajomi i rodzina sądzą o lalkach? Jak zareagowali na to, że je kolekcjonujesz i robisz im zdjęcia

Znajomi nie wiedzą xD A rodzina tak w sumie ma to gdzieś. Może babcia coś mi tam zrobi na drutach czy szydełku, może mama się zapyta co uszyłam, ale tak to nic więcej.

3. Jakiego aparatu używasz?

Casio Exilim ex-z33
Taka tam ruszoffa cyfrówka. O Borze! Różowa. Miałam 10 lat i dostałam ją na urodziny. I kochałam kolor różowy o.O

4. W jakim mieście mieszkasz?

W Raciborzu.

5. Czy też masz ogromny sentyment do swojej pierwszej lalki?

Mam tylko jedną lalkę, więc tak. Kocham Lilly ♥

6. Gdzie mieszkają twoje lalki (witrynka, półka, karton, itp.)?

Siedzi wysoko na szafce.

7. W jakiej pozycji aktualnie się znajdujesz?

Siedzę na ruszoffym krześlę z lewą nogą podkurczoną i opartą o biurko.

8. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie lalce?

Parę godzin temu ;)

9. Morze czy góry?

W lato - morze, w zimę - góry.

10. Pullip czy Dal?

I to, i to.

11. Napisz coś o sobie, czego nie wiem.

Teraz piję kakałko ^.^


EDIT 5: Przez Lady Pandę.

1. Jak zaczęła się twoja "lalkowa przygoda"?

Jak zobaczyłam Blythe w gazecie mamy.

2. Jakie jest twoje lalkowe marzenie?

Pullip Nanette ♥

3. Ulubione anime? (Jeśli ktoś nie ogląda to normalny film.)

Jestem w trakcie oglądania pierwszego - Death Note. Ale mój ulubiony film to Zmierzch ♥

4. Czego słuchasz?

W szczególności indie rock, indie pop, i takich klimatów.

5. Lubisz mojego bloga?

Tak ;)

6. Twój ulubiony blog?

morelowy-ogrod, addicted to plastic, The Dolls Corner

7. Jakie było twoje pierwsze lalkowe marzenie?

Pullip Merl, ale jednak kupiłam Dal Milch

8. Jaka była pierwsza lalka kolekcjonerska jaką zobaczyłeś?

Jakaś Blythe :)

9. Jaki "klimat" zdjęc podoba ci się najbardziej?

Lubię zdjęcia urocze, na których lalka jest słodziutka jak miód, ale lubię też takie "klimatyczne", czyli jakieś czarno-białe, itp.

10. Twój ulubiony kolor?

Niebieski ^^

11. Jaka liczba obserwatorów cieszyłaby cię najbardziej?

Jak najwięcej. ;) Ale z pewnością wystarczyłoby mi 100, wtedy byłabym na maxa szczęśliwa >.<

4 komentarze:

  1. Heh ;P Zostałaś nominowana : pullipdalitangkou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, że tyle nie komentowałam :(
    Wybaczysz mi?
    a tak poza tym to ile osób Cię nominowało gratulacje! ;D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję, naprawdę wiele dla mnie znaczą.